Drammen Takstsenter AS er et godt etablert takstfirma som startet i Drammen, men nå dekker store deler av Østlandet. Vi ser nå etter å utvide ytterligere, og har gjerne deg med på laget med de rette forutsetningene. Vi er sertifiserte for et bredt spekter av oppdrag, alt fra landbrukstakst, næringstakst, boligsalgsrapport, skadetaksering, tilstandsvurdering til verdivurdering av boliger og næringseiendommer.
Vi er 6 ansatte i vår avdeling i Drammen. Med lang fartstid i bransjen har vi opparbeidet oss bred erfaring innen bygg og eiendom som landbruk, tømrer, murer, byggmester, prosjektleder og takstmann.
Drammen Takstsenter AS er tilknyttet Norsk Takst, og arbeider i henhold til takstbransjens strenge etiske regler. Vi holder oss kontinuerlig faglig oppdaterte slik at våre kunder er sikret kvalifisert, pålitelig og objektiv taksthjelp.
Om stillingen:
Vi søker etter en ny takstmann i Drammen/Viken. Det vil i hovedsak være takstmann innenfor skadetaksering vi vil styrke vår avdeling på, men har du kompetanse innenfor verditaksering og boligtilstand er du også velkommen til å søke hos oss. Den vi søker er faglig sterk, genuint interessert i takseringsfaget og leverer punktlig. Den vi søker vil aktivt være med på å søke nye markedsområder sammen med resten av vårt team. Arbeidssted vil være i Drammen, ved Drammen Takstsenter sine kontorer i Drammen. Det må påregnes reisevirksomhet i arbeidet.
Vi søker deg som har:
Hos oss forventes det at:
Hva du kan forvente deg av Drammen Takstsenter:
Drammen Takstsenter tilbyr varierende og utfordrende arbeidsoppgaver i et stort, og enda voksende fagmiljø. Drammen Takstsenter er et fremoverlent og løsningsorientert selskap som for tiden er under vekst. I forbindelse med denne veksten ønsker vi derfor å utvikle oss ytterligere i denne regionen, og nye regioner. Vi i Drammen Takstsenter tilbyr konkurransedyktige betingelser og et godt arbeidsmiljø.
Oppstart: Snarest
Søknad
Spørsmål om stillingen rettes til:
Daglig leder, Jan-Erik Mikarlsen.
Tlf: (+47) 901 94 501
Søknad med CV og dokumentasjon merkes med «Jobbsøknad» og sendes til:
Epost: post@drammentakst.no
Drammen Takstsenter AS er en moderne bedrift med erfarne takstmenn, en lett tilgjengelig og effektiv administrasjon. Det gir oss ikke bare den mest komplette kompetansen på markedet, men gjør det også mest mulig enkelt for deg som kunde.
Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen på nettstedet vårt og for personlig tilpasning av annonser. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Avvis alle
Vi tar ditt personvern på alvor og har satt i verk nødvendige tekniske og organisatoriske sikkerhetstiltak for å beskytte dine personlige data. I denne personvernerklæringen vil vi informere deg om hvordan vi samler inn, bruker, oppbevarer og beskytter dine personlige data når du besøker vår nettside. Du kan finne vår organisasjonsnummer og kontaktinformasjon på vår kontaktside eller ved søk på domenet du nå besøker hos Norid.no eller whois.com, og videre søk på org.nr. i brreg.no.
Vi samler inn og lagrer opplysninger som du gir oss gjennom vårt kontaktskjema, inkludert ditt navn, e-postadresse og annen kontaktinformasjon. I tillegg benytter vi oss av Google Fonts, Google Analytics, Google Site Kit og Facebook Pixel for å forbedre nettsiden vår, analysere trafikken og forstå effekten av annonsering på Facebook-plattformen. Vi kan også benytte sosiale medier og andre plattformer for markedsføring, noe som kan resultere i innsamling av din informasjon. Vi formidler ikke dine personopplysninger til tredjeparter eller bruker de i andre systemer om de ikke står beskrevet her, eller du har godkjent formidling ved innsending av skjema. Et eksempel er til en mailtjeneste hvor du på forhånd har godkjent å motta eposter eller har frivillig meldt deg på et nyhetsbrev.
Vi bruker tjenester fra Google for å spore og måle trafikken på nettsiden vår, dette betyr at Google kan få tilgang til dine personopplysninger. Hvordan Google forholder seg til ditt personvern kan du lese her.
Vi bruker dine personlige data til å svare på forespørsler du sender via vårt kontaktskjema, for å forbedre brukeropplevelsen på vår nettside og for å utføre analyse for å forbedre nettsiden vår. Dine data kan bli lagret så lenge det er hensiktsmessig, med mindre du ber om sletting. Opplysningene lagres på serverne til våre leverandører. Du kan kontakte oss for å få informasjon om hvilken leverandør vi bruker.
Vi har satt i verk nødvendige tekniske og organisatoriske sikkerhetstiltak for å beskytte dine personlige data mot uautorisert tilgang, endring, offentliggjøring eller ødeleggelse. Utover våre interne rutiner har også våre leverandører sine sikkerhetstiltak som du kan finne ut av ved å kontakte oss.
Du har rett til å be om innsyn i de personopplysningene vi behandler om deg og hvordan de behandles. Du kan også be om korreksjon, sletting og begrensninger i behandlingen av personopplysninger i henhold til personopplysningsloven. Hvis du mener at vi ikke overholder dine rettigheter i henhold til personopplysningsloven, har du rett til å klage til den aktuelle tilsynsmyndigheten. Dette gjøres ved å sende klage til Datatilsynet, du finner informasjon om hvordan kontakte Datatilsynet på Datatilsynet sine nettsider.
Vi følger Datatilsynets krav til GDPR, du finner info og dine rettigheter og våre plikter her.
Du har rett til å klage til Datatilsynet om vi ikke etterfølger gjellende lover og regler.